Toimitusehdot

Toimitusehdot

Toimitusehdot ovat voimassa 24.6.2019 alkaen.

Verkkokauppa

tiimikauppa.fi

Tiimikauppa on toteutettu urheiluseuroille ja näiden verkostoille. Tiimikauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, urheiluseuroille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

​Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout maksutavat.

Valitsemalla Checkout maksutavan kassalla hyväksyt myös Checkoutin (Checkout Finland Oy, Varastokatu 3 A, 33100 Tampere, Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@checkout.fi, 0800 552 010 09) ehdot.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt tiimikaupan yleiset ehdot.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Mobiilimaksut

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: tiimikauppa@blommagroup.fi
Puhelin: +358 20 838 6200

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät pakkauskulut, sekä toimituksen ovelta ovelle. Esitämme ostoskorissa kustannuksen tulevista toimituskuluista käytössä olevan toimitustavan mukaan.

Toimitusaika

Toimitamme tilauksia  vain Suomeen. Normaalisti tilauksen käsittely kestää noin 1 – 1,5 viikkoa ja toimittaminen postin tai DB Schenkerin kuljetuksena 1 – 2 arkipäivää. Haja-asutusalueilla saattaa toimituksessa olla viivettä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan mikäli tiedossa on poikkeavia toimitusaikoja. Shopissa esitetyt varastosaldot eivät ole reaaliaikaisia. Mikäli tuote on hetkellisesti loppu varastosta, olemme tilaajaan yhteydessä ensi tilassa. Tällöin tuote voidaan sopia korvattavaksi toisella vastaavalla tai tilauksen voi perua osin tai kokonaan.

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa tiimikauppa@blommagroup.fi

Palautusehdot | Lunastamaton paketti

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus perua verkkokaupassa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee tehdä peruutusilmoitus ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa.  Palautus tapahtuu Asiakkaan kustannuksella.

Saatuaan tuotteen tiimikauppa hyvittää vain tuotteen hinnan Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Tuote ei voi olla asiakaskohtaisella painatuksella varustettu.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautumiskustannukset.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta tiimikaupan asikaspalveluun sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä. Asiakaspalvelun sähköposti on tiimikauppa@blommagroup.fi

Mikäli Asiakas on toimittanut tiimikaupalle reklamaation, tiimikaupalla on  oikeus:

1) Valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe.

2) Korjata virhe purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta Asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kyseiselle kuljetusyhtiölle.

Kaupan yhteystiedot

Tiimikauppa c/o Blomma Group Oy Oy (2784648-7)
Länsilenkki 5
02400  KIRKKONUMMI
tiimikauppa@blommagroup.fi

www.tiimikauppa.fi